Recenze (541)
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood si dělá filmy podle sebe a nutno říct, že tenhle snímek, navíc s krásnou muzikou, je toho důkazem. Nezapomenutelný zážitek.
Dvojčata (2008)
Dobrý námět, ale proč takhle zahozený? Tak trochu se dá očekávat co se bude dít. Bohužel jen průměrná "sci-fi" detektivka.
96 hodin (2008)
Takový poklidný až romanticky pohodový film . . . . .. Ze začátku a pak se začnou dít věci. Super akční snímek, ale něco tomu chybělo. Možná trochu víc reality.
Jsi chytřejší než páťák? (2007) (pořad)
Tohle kluci nemuseli:-(. Taková super dvojka a tohle? Jeden díl se mi líbil, ale to bylo všechno.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Absolutně proti lidskosti.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
Dvě hvězdy pro Vydru, Kratinu a Schmitzera.
Na cestě (2006) (seriál)
Nemusím cestovat. Všechno uvidím:-)
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Totální debakl. Viděl jsem jeden díl a tak nějak jsem dostal chuť najít Stalina. . . . ..
Rocker (2008)
Ježiši to jsem se spotil než jsem dal try čtyři hvězdičky:-). Rocker musí být blázen a žít muzikou.
Travička zelená (2008)
Dal bych víc, ale začátek mně tak navnadil, že jsem pak byl zklamán. Pouze 50%. Příjemná vyhulená komedie.