Recenze (79)
Cena hříchu (2023)
Při sledování jsem měl nutkavý pocit,že jsem někde tři billboardy za Fargem.Skvělá práce.
Insidious: Červené dveře (2023)
Větší píčovinu jsem už dlouho neviděl!!!!!!!!!!!!!
Ateliér smrti (2023)
Zde zcela podhodnocený,snad nepochopený,film.
Rodilý vězeň (2022)
Tak to je přesně ten z mála skvělých filmů pro něž mám šuplík "To je tak blbý,až je to dokonalý"
Tuláci (2023)
Nechápu ten český název.Bloudění,prosím,ale Tuláci nedává smysl.
Zabiják (2023)
Drž se plánu ! Předvídej ! Neimprovizuj ! Nic netoč !
Manifest West (2022)
Dobré téma,slušné zpracování,ale přišlo mi to takové nedomyšlené nedotažené nedokonavé.
Americká spravedlnost (2023)
Já vím,že bych zde neměl zabírat místo jednoslovným hodnocením,leč nemohu jinak. TRAGÉÉÉÉÉÉDIE
Pěstní msta (2022)
Jedna hvězdička za fyziognomnii inspektorky Interpolu.
Přetížení (2023)
Ano je to přesně to,co jsme očekávali-Rychle a zběsile 26.