Recenze (2 754)
Abigail (2024)
Dobře natočené, sympatické herecké obsazení....takových horrorů by mohlo být více.👍👍👍
Oni - Strach (2024) (série)
První sérii jsem dal 80%, ale co udělali s druhou sérii, to je děs. Nudná sračka, která nemá s první sérii nic společného. 😡😡😡😡😡
Oni - Tenhle dům navštívil sám ďábel (2024) (epizoda)
První sérii jsem dal 80%, ale co udělali s druhou sérii, to je děs. Nudná sračka, která nemá s první sérii nic společného. 😡😡😡😡😡
Godzilla Minus One (2023)
Gumová Godzilla kráčí městem a všichni brečí. Japonsko s nejlepší technikou na světě, neumí natočit Godzillu, aby vypadala věrohodně. Dívat se na tento film bylo utrpení. 😡😡😡😡😡
Lowlifes (2024)
Ten zvrat jsem u rodinky nečekal. Sympatické herecké obsazení, napětí a dobré vraždy. Já se konečně bavil.
Havěť (2023)
Pavouci byli fajn. Vypadali věrohodně....dokonce byl film i napínavý. Ale za ten stupidní konec pouze 50%. Je to škoda....ale ten konec mne tak vytočil, že jsem chtěl dát odpad!
Gueules noires (2023)
Mohlo to být lepší, napínavější. Ta chodící smrtka nebyla moc děsivá. 50%
Fallout (2024) (seriál)
Fallout hru jsem hrál a nebavila mne. Co se týče seriálu, tak prvních 10 minut prvního dílu bylo parádních....a pak se to zvrtlo na směs sraček. 😡😡😡😡😡 A ten transgender voják to byla třešnička na dortu.🤣
Smrtící déšť (2023)
Škoda, že se ve filmu více řešila fotrova milenka, strýček, debilní dcera.... a katastrofický film šel tak do kytek. Bída a utrpení. V poslední době, co katastrofický film, to sračka.
Hlasy mrtvých (2023)
První horror v tomto roce, na který se dalo dívat. Napínavý, dobré herecké výkony...a zajímavý příběh.👍👍👍👍