Poslední recenze (1 047)
Godzilla Minus One (2023)
Za mě je to 3 a půl *. Jestli je někdo nepolíben japonskou Godzillou a očekává atletického plaza ve stylu USA Godzilly ( T-Rex na steroidech), tak bude trošku zklamán. Godzilla má ten oldschool japonský outfit s bříškem a nohama jako některé nesoudné holky v legínách. Těšil jsem se na efekty oceněné Oscarem a tam jsem byl trošku zklamán. Některé scény na moři na mě působily jak z dob prvních Čelistí, kdy to vzezření makety úplně křičí. Příběhově takové tradiční asijský emocionálně vyždímané. Nicméně musím Japonsko ocenit, že jsou to borci, že se s destrukcí své země válkou a následně Godzillou vypořádali a jsou tam kde jsou. Vylézt na nás z Lipna něco podobného, tak jsme nahraní a nedáme to dokupy ani do roku 3000.
Šógun (2024) (seriál)
Osobně mi přišlo finále celé serie v předposledním díle. Ten poslední už byl jen takovým dozvukem s náznakem a možností dalšího pokračování. Doufejme, že se tak nestane a nezačne se vařit z vody. Člověk se tak nějak pořád těšil na nějakou tu bitvu a oni to všechno tak šikovně obešli. Za to klobouk dolů bylo to plusem i mínusem. Než zpackaná bitva kvůli budgetu, to to raději takhle obtančit. Seriál je hodně komorní a je hlavně o taktikách, politických kličkách a pastech. Nicméně zajímavé a hezky vykreslené Japonsko té doby. Navíc Marika byla překrásná.
The Last of Us (2023) (seriál)
Zajimavy serial s obcasnymi vykyvy kvality a odklony od hlavniho pribehu. Na to ze predlohou je hra se vsak konalo prijemne prekvapeni. Ustredni dvojice ma dobrou chemii a obcasne naznaky srovnani sveta pred a po apokalypse jsou zajimave.