Poslední recenze (62)
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Film o tom ako jeden totálne vypatlaný cigáň zistil, že je vlastne IND. Fakt super!
Spectre (2015)
Určite najhorší "Bond" zo všetkých - ešte mu - chudákovi - do náručia poslali aj tú guliarku z kopca...
Birdman (2014)
Tak IM to tam už asi fakt jebe....!