Recenze (1 447)
Bloodline (2015) (seriál)
Seriál mne strhl a stále nepustil. Místy si odpočineme, ale pohltily mne vazby, důvody rozepří a jak hlavní protagonisté jsou okolnostmi tlačeni poznat své temné já (nejen John). PS: je Danny opravdu ten nejhorší?
Trol (2022)
Nebýt efektů, je to pitomost na n-tou.
Mistr amatér (2015) (seriál)
Prvoplánově multirasové až nesnesitelně snažící se jít po hraně korektnosti. Nesnáším tyto typy, městské kecy a moderní tlak na humor.
Trevor Noah: I Wish You Would (2022) (pořad)
Nuda a lehký úsměv z dálky, pokud jste po lobotomii.
Lov (2020)
Vyvražďovačka s důrazem na různé typy smrti, ale bez genius loci a mého zájmu.
Gabriel Iglesias: Stadium Fluffy Live from Los Angeles (2022) (pořad)
Být vtipný, ale ne kontroverzní, to chce praxi a komediální um.
Bullet Train (2022)
Absurdní a až hloupé. Herecké výkony nemohou porazit scénář.
Smrt roku 2021! (2021) (TV film)
Vtipné, nápadité a v důsledku zarážející, jak přesné.
Vidím vás (2022) (seriál)
Lekačka s moderním technikou štábu, ale odosobněným přístupem. Co chci říct - nechytlo mě to.
Wendell a Wild (2022)
Běžná pohádka, která je ale brána až krutě a sadisticky (na úvod smrt rodičů, šikana, démon). Na konci se již projevuje kakofonie scénáristů, ale jinak ok. Za mne hvězdy dvě, ale 9 a 11-leté dcery byly spokojené, takže yýsledně 3.