Poslední recenze (1 447)
Jedeme na teambuilding (2023)
Není to úplně debilní, ale jen o fous. Tragická zápletka, naolejované výkony (krom Ferra a Polívkové). Špatenka...
Život pro samouky (2023)
S hrstkou herců vznikla příjemná oddychovka, která ale v jádru brnká na struny vztahových problémů. Plodkovou a Neužila nemusím, ale to neznamená, že nepodali dobrý výkon. Plesla nekomentuju, to je perla našich rybníků. A Příkazký, to je krásná rolička pro velkého herce. Běžte a nechte hlavu doma, možná ve vás snímek něco probudí. A nebo ne, pak nevadí, stojí to i tak za zhlédnutí.
Mimo stopu (2022)
Je to tak milé a lidské, že nakonec ani divákovi nevadí snímek bez větší akce či vysloveně dramatických scén. Odpočinkové, ale zároveň zajímavé.