Poslední recenze (248)
Mothers' Instinct (2024)
Pre niekoho možno klišé, no pre mňa perfektný balans na hranici psychologickej drámy a thrilleru s dostatočnou dávkou paranoje.
Iveta - Série 3 (2024) (série)
Keď si odmyslím toho blbca, čo nevedel vysloviť "r" a toho chlapca, čo vyzeral ako dievča, kde obidve veci ma nehorázne iritovali, tak asi najlepšia séria zo všetkých.
Shaitaan (2024)
Slušný home invasion horor z Indie s magickými prvkami, ktorý však v poslednej tretine skĺzne bezdôvodne do šamanskej tématiky, ktorá už nie je až tak zaujímavá ako ten home invasion. Mohlo to mať hodinu a pol a dal by som tomu plný počet, ale koniec to kazí, navyše posledné minúty sa strašne, ale že strašne vlečú a film už nemá čo povedať. Ale je to jeden z mála indických filmov, kde mi nevadila až tak dlhšia stopáž, čo je pozitívum.