Poslední recenze (106)
Delukse (2019) (seriál)
Za mňa jeden z podarených slovenských seriálov, kde som milovala plno postáv, najmä Dano Fisher sa skvele ukázal. Tuli Vojtek ako spupný majiteľ a Roman Pomajbo ako jeho žiarlivý náprotivok, Alex Bárta alebo Majo Mitaš ako manažéri na úrovni, Ľubo Paulovič ako rozvážny a vševedúci barman a celý tím, ktorý odviedol skvelú prácu. Od hudby, kostýmov, scén a dialógov jeden podarený počin, ktorý si púšťam opakovane :)
Voda, čo ma drží nad vodou (2019)
Veľmi pekný počin, ktorý divákovi priblíži nedokonalého človeka s dokonalými básňami. Temnú verziu piesne Voda čo ma drží nad vodou by niekto mohol pokojne spracovať a vydať, nech ju z času na čas môžem počúvať, pripomenulo mi to Knechtovej krásnu verziu v Dolinách.
Lída Baarová (2016)
DOsť podceňovaný film u nás, ako pozerám, čo sa mi na tom celom nepáčilo bol akurát ten zvláštny koniec a scéna na orlíčkovi a tie tváre v onhi - to skazilo celú atmosféru a silu scény. Ináč niet čo vytknúť, jeden z lepších počinov :)
Poslední deníček (2)
Wt
Nie som tu extra špeciál, ako asi trištvrťka internetových kritikov csfd, ktorí vidia svet viac pesimisticky ako optimisticky. Som divák, ktorý vždy najprv očakáva, že film bude skvelý, nech je to čokoľvek. Až po tom prídem na to, či je to blbosť, až potom hodnotím, prečo je to blbosť. A niekedy je mi to úplne jedno.