Poslední recenze (193)
Bez kalhot XXL (2015)
Na první díl tohle pokračování určitě nemá. Channing Tatum je pohybově prostě nejlepší, bez něj by film nebyl takový jaký má být. A co se týče Joea Manganiella a jeho nezapomenutelného tance na benzínce, nepočítám-li jeho strhující úsměv, tak to je prostě zážitek na celý život. Tenhle film jen tak neomrzí, člověk se při něm jak zasměje, tak si i zaslintá :). Za mě určitě plných pět hvězdiček.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Zábavné, akční a hlavně jsem se nikdy nenudila :) Podle mého názoru nejlepší díl ze všech. Totálně změnil můj názor na filmy s tajnými agenty a organizacemi. Prostě sobotní pecka.
Mimoni (2015)
Absolutely cute :D