Recenze (20)
Mladá modrá krev - Série 2 (2022) (série)
Pokračování nezklamalo. Druhá série nabídla opravdové drama ❤️První série byla jen taková předehra.. Především Edvinův herecký výkon byl famózní. Těším se na pokračování ❤️Zasloužených 5*
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Nejlepší seriál, který jsem kdy viděla. 5* je v tomto případě málo.
Sígři ve výslužbě (2013) (pořad)
Náhodou jsem se nasmála... :)
Pes a jeho blog (2012) (seriál)
Děs a hrůza.......
Austin a Ally (2011) (seriál)
Nebylo to na Disney seriál tak špatné, i písničky byly docela chytlavé. Byla jsem naopak docela překvapená. Uvidím co přinesou další díly.
Facebook vs. realita (2010) (amatérský film)
Video je v podstatě pravdivé a vtipné. Nechápu jen, proč je to zde na csfd.....
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Jeden z nejlepších a nejvtipnějších seriálů vůbec. Nejlepší je Sheldon, který mě dostává v každém dílu.
W.I.T.C.H. (2004) (seriál)
Už od mala jsem si kupovala Witch komiks, ten bohužel klesal postupně na kvalitě. Seriál byl naštěstí velmi dobrý, od začátku, až do konce. Postavička Blunka, byla naprosto dokonalá. Na čarodějkách Witch jsem podstatě vyrostla, proto má tento seriál ke mně zvláštní pouto :). Kde jsou ty časy, kdy jsem si přála být Cornelii, strážkyní země :).
RRRrrrr !!! (2004)
Je to tak stupidní, až je to vtipné, po pravdě některé hlášky byly fakt super.
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Úžasný animovaný seriál :) Ptakopysk Perry je prostě dokonalý.