Recenze (549)
Vrchní, prchni! (1980)
Dokonalé dílo dokonalé dvojice... Výtečná komedie, legenda. Povinnost!
Storytelling (2001)
Dal bych i 5, nebýt scény vykradené z Americké krásy...:)
Tajná mise (1992)
Krimi rád nemám, ale todle je vážně dobrý. Morpheus taky:-)
Vodní svět (1995)
Něco z té lepší hollywoodské produkce. Zajímavý námět, dobrá hudba, Dennis Hopper. Avšak obyčejný scénář a žánrová klišé (nesmrtelný hrdina, nezbytná romantika) dělají z filmu jen průměr. 2-3*.
Bílý oleandr (2002)
Klasické melodrama, které ztrácí hlavně díky průměrnému konci. Hudba tradičně výborného Thomase Newmana, kvalitní herci (Zellwegerová je vážně dobrá) a zajímavý příběh, to vše zde rozhodně naleznete. Ale nic moc navíc.
Slez ze stromu (2001)
Hlavními devizami filmu jsou originální námět, zajímavá režie šíleného Michela Gondryho:) a herecké výkony - tradičně skvělý Tim Robbins. Nevím, jak je možné, že se mi líbí to, co se většině naopak nelíbí, ale je to tak... Film bohužel sráží několik hluchých míst, ale celkově se jedná o jistě zajímavou podívanou s výbornou hudbou. 70%
Turbulence (1997)
Obyčejný letecký film, jakých jsou stovky dalších, Katastrofický scénář, kde se semele, co může a žánrová klišé, to je vše, co se dá očekávat. Jednu hvězdu dávám jen proto, že mám Raye Liottu rád:-).
Třináct rozhovorů o tomtéž (2001)
Velmi zajímavý a zamotaný film, kde se ale nakonec pointa trochu ztrácí a příběhy jsou sice pěkné, leč až příliš předvídatelné... Přesto kvalitní práce, 3 a půl.
Fotr je lotr (2000)
Podle mě jedna z nejlepších popcornových komedií. Jakkoli je nemám rád, tak za 5;-)
Mlčení šunek (1994)
Musím přiznat, že jsem se i vcelku bavil... I přes nespočet trapností tu je několik opravdu povedených gagů, takže nakonec za tři.