Recenze (177)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Nekonecne dlhy film...ubrat tak 40 min a vysledok by bol niekde uplne inde.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
"This place is under new management, by order of the Peaky Blinders."
Není čas zemřít (2021)
Viac ako dostojna rozlucka s danielom a jeho bondom.
Metallica & San Francisco Symphony: S&M² (2019)
Dokonalé
Jumanji: Další level (2019)
Lepsie ako predchadzajuci diel a urcite o 200% vtipnesie. DeVito kraluje, Rock a Hart vtipni ako sa patri, zvysok postav si udrzuje svoj standard. Prijemna oddychovka.
Wind River (2017)
DOKONALÁ atmosféra. Viac takýchto filmov poprosím.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
CGI celé zle, Garfield úplne v pohode a patriotizmus mi už lezie hore krkom. Dajme tomu, že slabšie 4*...nič viac, nič menej. Má to muchy ale je to fajn vojnová podívaná :)
Než jsem tě poznala (2016)
Emilka je tu úplne rozkošná :)
Doktor Strange (2016)
Tento príbeh je o mágii, jednom nadanom doktorovi a o jeho čarovnom plášti....Vo všeobecnosti sa jedná o úplne inú marvelovku a o úplne iný origin. Rozumej v pozitívnom slova zmysle. Jasné 4*. Projekcia IMAX 3D. IMAX super! Čo sa ale 3D týka tak priemer. Neurazilo, ale ani neohromilo.
Mělčiny (2016)
Tento film moc logiky nepobral, ale čo tam po tom...na Blake v plavkách sa fakt pekne pozerá ;)