Recenze (496)
Dýka a kříž (1970)
Doporučuji tento film....
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Sory Sheldone, nevěřím na evoluci....
Katolická církev - tíživé mlčení (2017) (TV film)
Doporučuji. Dokument o pedofilii v katolické církví. Vysíláno i na ČT2
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Svižný, hravý pokračování... jen tam asi nemusela být ta hvězda smrti...
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Čtyřku dávám hlavně za prostřední část za kasíno, za výcvik Rey, za odhalení konfiktu mezi Lukem a Kylo Renem. Zascény s del torem. Osobně ale lituji že Snoka zabily dřív než ho stihli představit... je to podle mě škoda protože Snoke má u mě větší respekt než Kylo Ren...
Rocketeer (1991)
Příjemné retro
Kačer Howard (1986)
Takhle vypadali marvelovky v 80s.
Jumanji: Další level (2019)
Taková lehce naprůměrná pohodovka.... ale oproti hodně zábavnému dílu z roku 2017 slabší
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Superový díl... závanější než jednička a Další level....
Terminátor: Temný osud (2019)
Pro mě je už třetím dílem Vzpoura strojů (2003)... tady je asi chyba že to podle mě nemá takovou atmosféru a napětí jako T1 a T2. a taky tam mohlo být víc Arnolda a Furlonga.... potom by jistě fanoušci měli větší radost. Natalia Reyes a Mackenzie davis nejsou pro mě zajímavé postavy na to aby utáhli celý film....