Recenze (916)
Dějiny násilí (2005)
Osobne som čakal podľa názvu oveľa viac, myslel som si že tam bude násilia až až a pritom ma príjemne prekvapila rodinná dráma s kúskom akcie, ale pozreť sa to dá aj keď príbeh nič extra...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Fantastická postava Sheldona, neskutočne chlípny a závislý od svojej matky Howard, tichý Rajesh, a mne osobne dosť často idúci na nervy Leonard tvoria partiu vedcov pre ktorých normálne veci sú abnormálne náročné a abnormálne náročné jednoduché. Ale každá séria má aspon 7-8 častí ktoré my tlačia od smiechu slzy do očí, neskutočné story okolo WoW hlavne v podaní wolowitza a koothrpaliho kde si kompenzujú svoju hanblivosť pred ženami....a samozrejme Penny, len škoda, že akosi slečna začala priberať od tretej série....Ps: byť na Leonardovom mieste tak som za vraždu vo väzení, kvôli tej zmluve o spolubývaní by som Sheldona zabil....Ale pri máloktorom seriály tak túžobne čakám na vydanie ďalšej série ako pri TBBT snáď len HIMYM
Mechanik zabiják (2011)
Jason Statham ma opäť nesklamal, v roli tichého pána čo rieši problémy iných s maximálnou diskrétnosťou. Tieto úlohy mu fakt sedia ale čo mi prekážalo, že zelenáča Harryho vycvičil pomerne rýchlo :-) Myslím, že ani komando Zelených baretov by sa nemuselo po pár týždňoch hanbiť, keby dokázali to čo Harry :-) Akcia to bola výborná, viac som nečakal tak kľudne 6,5/10
A-Team: Poslední mise (2010)
No seriál som nesledoval a tak som ani poriadne nevedel čo mám od toho očakávať, ale celkom sa mi to lúbilo, dalo sa to pozreť, Neeson zahral výborne a na niektorých scénach som sa aj zasmial.
Nebezpečná kořist (2011)
Mám slabosť pre francúzske filmy z dôvodu, že nekončia vždy Happy Endom ako je to pri väčšine amerických a v poslednej dobe sa im daria pekné kúsky. Po hodine pozerania som mal chuť to pretočiť až na záver a zistiť čí toho slizkého spoluväzňa dostane.Akčnosť tohto filmu nemala chybu, ani sekundu som sa nenudil....Klasické už mi príde vo francúzskych filmoch, že asi každý správny Francúz je parkurista a preskakovať z budov, vlakov, idúcich áut je ich národný šport, ktorý ak neovláda herec tak si nezahrá, ale inak dobrá oddychovka na dovolenkový večer
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
No pozrel som si aj pirátsku 4ku a môžem povedať, že ma neprekvapila ale ani významne nesklamala...Jack Sparrow a jeho neskutočné pohyby ma opäť pobavili, hudba fantázia...a Penelopa???opäť s Johnnym Deppom v jednom snímku, no celkom im to ladí:-) tiež bola príjemným oživením pre mňa, pre mňa kludne 70% zábava...