Poslední recenze (15)
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Za některé scénáristické fauly by se měly odebírat hvězdičky automaticky. Například pravidlo "Scénáristo, nevíš, jak vygradovat děj? Vezmi libovolnou ženskou postavu a udělej z ní úplnou krávu. To nevadí, že to nepasuje ani do děje, ani k postavě samotné, ani k výskytu v reálném světě. Nevíš znova? Tak další ženskou postavu!" by člověk skoro řekl, že už ze scénáristických příruček vymizelo v roce raz dva, ale evidentně v českých štábech stále zůstává dobře schraňovaných pár exemplářů.
Lesní vrah (2024)
Nikdy mi nebylo jasné, v čem přesně spočívá ono riziko nápodoby, o němž se často mluví u zoufalců tohoto typu. Po tomto filmu a hlavně po debatě po něm už mi to jasné je. Rozjuchané moderátorky v žoviálním duchu chrlí nesmyslné detailní informace a považují to zřejmě za nějaký typ vzdělání nebo žurnalistiky. Publikum se zajímá o co nejvíce detailů ze života pachatele-celebrity. Na facebooku má paní divačka problém s tím, že vraždy jsou ve filmu nudné. Schopnost rozlišit mezi tím, jestli se díváme na fiktivní detektivku nebo reálný případ, je nulová, stejně tak schopnost empatie k obětem. Nejméně děsivě nakonec působí profesionální cynismus přítomného detektiva, kterému jedinému aspoň věříte, že ani na chvíli nepomyslí na to, že kdyby vrah dál zabíjel náhodné něčí blízké, byl by z toho zajímavější film nebo lépe lajkovaný podcast. Tvůrcům jedna hvězdička za motiv pozůstalého pejska a za to, že občas místo zmrda sledujeme ty, kterým je ukraden (s výjimkou obětí), a mínus zbytek hvězdiček za to, že nedomysleli, co s jejich filmem bude dělat publikum.
Případ se štěnicí (2023) (TV film)
Boomeři zas dostali kapesné, aby si natočili biják o mládeži. Odpusť, daňový poplatníku.