Oblíbené filmy (9)
Černobílý svět (2011)
Můj film roku 2011. Po zhlédnutí jsem se dostala i ke knize, která se od filmu značně vzdaluje (spíš film se značně vzdaluje od knížky :D), ale to nic nemění na postavení tohoto filmu v mém žebříčku top 10.
Forrest Gump (1994)
Co říct...prostě Forrest.
Gran Torino (2008)
Pýcha a předsudek (2005)
Dobře, možná z toho "profesionálního" hlediska je spoustu kvalitnějších filmů, ale já tohle beru jako jeden z nejlepších (a mých nejoblíbenějších) snímků vůbec....Kniha má s filmem kupodivu docela dost společného, takže ani knižní kritiky film nezklame..;)
Sherlock Holmes (2009)
Život je krásný (1997)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Drž hubu! (2003)
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Tenhle film vyloudí úsměv na tváři snad i tomu největšímu sucharovi. 85%