Poslední recenze (1 039)
Sleeping Dogs (2024)
Pomalejší tempo téhle kriminálky není ani nějak na škodu, aspoň si všechny informace, kterejch je fakt dost, sesumírujete v hlavě. Závěr mě nijak nepřekvapil, přesně takhle jsem si přál, aby to skončilo, protože to byla nejuspokojivější varianta.
Opičí muž (2024)
Občas je to trochu nadsazený, ale mě ty akční scény, který jsou i celkem brutální, bavily. Poslední půlhodina je takovej mix Johna Wicka s Killem Billem. Za mě dobrý, co mě akorát místy sralo, byla kamera. 70%.
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Já vůl jsem se po druhé epizodě podíval na obsazení celé mini série a protože jsem tam uviděl velice známýho herce, kterej ještě nebyl v záběru, tak mi bylo jasný, kdo bude vrahem. Nestalo se mi to poprvý, budu si na to muset dávat pozor. Jinak na naše poměry zdařílá věc, je znát, že Bebjak má už s natáčením kriminálek bohatý zkušenosti a dokázal to prodat i tady. Když pominu tu tiskovku skoro na konci, tak to bylo všechno strašně uvěřitelný. Obsazení parádní, zápletka taky. Na to, co dokáží naše TV vyprodukovat, je tohle nadprůměr.