Recenze (60)
Zlo s lidskou tváří (2019)
Za mě tedy velmi dobré zpracování, které jde jiným směrem než ostatní díla. Jeden by s ním i sympatizoval :-D
John Wick 3 (2019)
Někdy přetažené až moc ale stejně mu fandím :-)
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Přidat komentář....horory se hodnotí jinak, ale tohle byl ten pravý horor, to nikdo z nás nechce zažít a obdivuje ty pravé hrdiny i když by na jejich místě nikdy nechtěl být. Dlouho mě nic tak nedostalo. Když si člověk najde autentické záběry a dojde mu, že to bylo ve skutečnosti ještě horší, je to opravdu děsivé...Politiku nemá cenu řešit, ta byla na film zvlášť. 5*
Captain Marvel (2019)
Jednu hvězdu dávám za kočku ve stylu Man In Black, jinak to byla klasická sračka o pičusech v teploušských oblecích co mají nadpřirozené schopnosti, jinak odpad a spousta logických nesmyslů.
Iron Sky (2012)
Upravil jsem hodnocení vzhledem k druhému dílu, tohle je ještě nadprůměr vzhledem ke dvojce.
Iron Sky: The Coming Race (2019)
Budu muset změnit hodnocení u prvního dílu, tohle je teprve pravý odpad, neskutečná sračka.
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
Marně hledám slova...jen tichou úctu všem obětem.
Ten dvanáctý (2017)
Tak trochu jako komix Icemana (existuje něco takého?) od Marvelu, ale stojí za shlédnutí, samozřejmě jsem mu fandil, Sigurdovi :-)
How It Ends (2018)
Film mě bavil, dokonce jsem ani nemusel chvílemi čumět do mobilu co je nového na FB, ale ten konec mě fakt nasral. Jak už někdo psal, čekal jsem aspoň béčkové ufouny a ono....Tak až na ten konec super postapo ;-)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Snažil jsem se, ale nešlo to. Tady jsou buď intelektuálové, nebo puberťáci a nic mezi tím. Tento seriál je otravný a nudný, asi to hodnocení ještě změním na Odpad.