Recenze (60)
Hellraiser (2022)
Horor? Kde? Jak už někdo psal, cosplayeři v gumových kostýmech, atmosféra nula, největší zrůda je hlavní postava, tohle mě fakt nebavilo. Jo a bylo to málo teplé a málo barevné....
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Jen povrchně, skvělá ukázka manipulace lidmi, pomocí sociálních sítí, mimo jiné. Plný počet.
Crown Vic (2019)
Docela drsný film o práci amerických policistů, dokážu si to představit ještě horší...a to bude. Super.
Temná tvář Brooklynu (2019)
Super film s nádhernou hudbou, i titulky jsem "poslouchal" do konce :-)
Králíček Jojo (2019)
Řeknu to jednoduše, tááákhle se mi u filmu otevírala huba, až jsem usnul. Humor 0%, drama 0%, zábava 0%.
Ad Astra (2019)
Naštěstí jsem nečetl před shlédnutím filmu hodnocení místních scénáristů a režisérů, takže můžu sám za sebe, jako obyčejného diváka říct, že jsem nadšený, ještě teď při psaní to rozdýchávám. Výborný to bylo. Tečka.
Číslo 37 (2017)
Tak tohle bylo hrozné, úplně debilní chování krypla na vozíku a vůbec úplně debilní film. Jsem akorát nasraný z chování postav, nesmysl, pičovina, kravina, fakt mě to sralo!
Dějiny zločinu: Kandidát (2019) (seriál)
Kdybych nemusel chodit do práce, dal bych všech 8 dílů na jeden zátah. Další díl do skládačky reálného a drsného života v Mexiku.
Captive State (2019)
Podle zdejších komentářů jsem čekal nějakou béčkovou slátaninu, ale viděl jsem super špionážní a odbojový film, konec tady asi spousta hodnotitelů nepochopilo, stejně jako celý film, ale je to napínavá podívaná od začátku až do konce.
Sněžná past (2018)
Fakt mi to připomnělo Ramba :-) Ale tohle byla prostě nuda, na usnutí po nedělním obědě asi dobré.