Recenze (108)
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Při sledování Heather jsem si nemohl nevzpomenout na song od Boba a Toma - "Jsem kráva blbá"
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Jasně, do Černobylu si může každý dojet jen tak, vždyť je to jen vojensky střežený prostor a z Moskvy je to jen kousek. Jasně, látka neutralizující radiaci. Jasně, ta dešťová voda v bazénu není vůbec radioativní, takže si v ní společně zaplaveme.
Gangsteři (2010)
Tak se mi zdá, že moderní divák bez střihu co druhou půlvteřinu nevydrží a usne. Samozřejmě se po celou dobu musí obraz stylově třepat, aby to vypadalo co nejvíc cool. Do toho šupneme pár klasických scén, známé herce a máme přece jasnou pecku, no ne.
Probudím se včera (2012)
Minulost byla fajn, ale přítomnost místy až hrůzostrašná. Skoro mi praskla obrazovka, jak se přes ni snažil procpat ten žlutý produkt.
Osamělý jezdec (2013)
Náramně jsem se bavil a to mi bohatě stačilo. Na hledání chyb a nedostatků jsem si díky tomu ani nevzpomněl. Co může být pro film lepší vizitkou?
Star Trek: Do temnoty (2013)
V kolika jiných skvělých filmech jen mohli zdejší herci hrát, místo této, ehm, ždímačky na peníze.
Rare Exports (2010)
Musím uznat, že je to originálně ujetý. Tohle by měli pouštět u nás na Vánoce.
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
Čekáte cestování v čase a spoustu srandy? Čekáte marně. Pouštět jen v případě, že chcete vidět pomalu plynoucí depresivní "slaďák"!
Temná hvězda (1974)
Za ten závěr, takový už si dneska nikdo netroufne natočit.
Resident Evil: Odveta (2012)
Určitá má zvrácená část by i chtěla vidět, jak to bude pokračovat...