Recenze (885)
Pohřben zaživa (2010)
Tenhle kousek je taková hříčka filmařiny. Obsazenej známej herec Ryan Reynolds, člověk si řekne, to nemůže bejt nic zlýho. Ale film, kterej se odehráva hodinu a půl v rakvi s jedním člověkem a o světlech zapalovače, mobila a baterky, kdy týpek má signál i pod tunou hlíny a domlouvá se po telefonu se záchranářema, dokáže dejchat stejnej kyslík hodinu a půl. Až na ten konec, to pro mě byl příběh-nepříběh.
Osudový dotek (2004)
Luxusní film o tom, jak se dá změnit budoucnost tím, že v minulosti uděláme věc jinak než předtím. Těžko k tomu něco napsat, jde o pohled každýho z nás. Všechny ty různý zvraty, pro mě dokonalost.
Insidious (2010)
Po dlouhý době opět horor, kterej se mi hodně zalíbil. I když to vypadá, že to má oldschool nádech, kostýmy, není tomu vůbec tak a mohlo se to už v tý době rovnat novodobejm hororům. Protože Wan je mistr hororu a obrovskej budovatel atmosféry, kterou dokáže vykouzlit opakovaně během vteřiny. Nemluvě o kameře, která i bez toho, aby byla roztřesená v ruce, dokáže zabrat to podstatný v přesně tu vrcholící chvíli. A když už se nakonci zdá, že všechno skončí happy-endem, vytáhnou scénaristi z rukávu další trumf...Na druhý shlídnutí jsem to pobral dokonale a klobouk dolu za scénář.
Jsem číslo čtyři (2011)
Vůbec ne špatnej sci-fi film s akčním hrdinou kterej se postupem času dozvídá víc a víc o své moci. A co by to bylo za film, aby se do toho nepřidala holka, která ho poblázní a všechno zkomplikuje. Ale s pomocí další hrdinky s mocí se z toho vyhrabou, zdolaj nepřátelé a jdou si dál po svejch hledat další hrdiny.
Nezapomeň na mě (2010)
Naprosto ukázkovej příběh toho, jak se ze špatnýho vyhrabat k lepšímu, jak se přes všechny ty okolnosti dokáží lidi sblížit, navíc skvostný výběr hlavních rolí v čele s Robertem a Emilií, z kterých byl rozhodně dobrej pár. A ten konec, no není, co dodat. Teroristický útok na dvojčata, mohlo to skončit i líp, ale takle alespoň nečekanej zvrat :)