Recenze (63)
Juan de los Muertos (2011)
Bohužel, kdo není trochu zasvěcen do sociálně-politických problémů Kuby, tak 90% všech VÝBORNÝCH narážek ani nepochopí - tím i podstatu filmu.
Matýsek (2006) (seriál)
Tenhle seriál by snad naučil kreslit i mě - totálního výtvarného antitalenta.
Bitevní loď (2012)
Kozy, demence, PATRIOTISMUS a amerikanismus. * za ty triky
Knoflíková válka (2011)
Ooooo sladká Francie!
Jump street 21 (2012)
Uvolněné, vtipné, bez trapných chvilek, kdy se mnohé jiné filmy snaží být za každou cenu zábavné. + Naprosto výborný Ice Cube! Už úvodní Eminem mě velice potěšil. Po dlouhé době pořádná komedie!
Hněv Titánů (2012)
Ptám se - bude ještě třetí pokračování? Odpovídám si - určitě. Už totiž chybí jenom koooooouuusek a bude z toho ta pravá "sračka".
WWE Over the Limit (2012) (pořad)
Proč jsem to já blbec neohodnotil dřív, když jsem to sledoval hned druhý den po odvysílání? Jo - já víííím! Asi proto, protože mi to vůbec neutkvělo v paměti. *** za Kofiho a R-Trutha + Rybacka.
Lidská stonožka (2009)
Ten nápad - ten nápad! Zvráceně geniální! Tleskám. Tohle je přesně jeden z těch filmů, kdy se vyserete na nějaké WTF?! momenty, tragicky amatérské sekvence a necháte se raději pohltit onou šílenou myšlenkou... BTW: Vždycky jsem moc chtěl pejska - dneska už mi to nestačí, já chci raději hned Trojpsa!
Metro (2004)
Kurva, to tady v Británii tak plýtvají energií?! To jsou ale ekologické hovada - svítit v celé síti metra a přilehlých chodbách pro jednoho mutanta. K filmu se nemá smysl vyjadřovat...
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Svěží, poučné, zábavné.