Poslední recenze (189)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jestli jsem mohl u prvního dílu ještě něco odpustit a dát ty dvě hvězdy, tak tady už to fakt nejde. Odpad nedávám jedině proto, že pár dobrých scén se ještě najde. Ale když si uvědomím, kolik času mi první a druhá část vzaly, no, doporučuji se jít raději ven projít. Budete mít z toho rozhodně větší zážitek. Snyder potvrdil, že točit umí jedině tehdy, když mu někdo napíše solidní scénář. Jakmile to totiž dostane do pracek on, je to jak dětské leporelo se zápletkou ala Helmut, opravář komínů. A i tam budete čekat, jestli ho opraví a možná se budete bavit i více.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Mám jednu zásadní výtku. Dva roky čekání na novou sérii. Jinak naprosto brutální svět hrdinů, kde smrt tisíců lidí je jenom taková statistika v rámci souboje otce a syna aneb Jak by to vypadalo, kdyby Superman nebyl skaut, ale dobyvatel.
Fallout (2024) (seriál)
Není to dokonalé. Ano, má to pár hluchých míst. Ale je to nejlepší hraná adaptace hry. A ano, vychází to spíše z Fallout III a novější než z původních, klasických dílů. Přesto je velice milé překvapení, které rozhodně za to stojí.
Poslední deníček (2)
"Pitomý krystal."
Nebylo možné. Nechápu, jak, ale ten pitomý droid P-68 mě zase napráskal. A mistryně Liara mi to zase dala sežrat. Nevím, co ji pořád vadí. Já jsem ten pitomý puding nechtěl nechat spadnou na hlavu mistra Dyfa. Neumím tak dobře ovládat sílu. A do toho ještě ten můj vibrující krystal v meči. Proč zrovna já musím najít oranžový krystal. Jako jo, vypadá to fakt skvěle, protože jsem první, co ho za posledních 300 let našel, ale mistryně Liara říká, že si musím upravit podle toho meč. Fakt mě to nebaví. Ještě že tu byl generál Skywalker, pomohl mi. Mám ho rád. Až vyrostu, tak budu jako on.