Recenze (232)
Děti moje (2011)
Tak toto bola nálož. Nádhera. Takto sa robí vážny, no zároveň vtipný, smutný, no zároveň pravdivý a v neposlednom rade výborne napísaný príbeh. Od začiatku až do konca sa dalo na čo pozerať. Oprávnene jeden z naj filmov roka 2011.
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
cital som knihu, videl Wrightovu verziu aj tento seriál ale toto mi prišlo rozhodne najslabšie z tých 3
Ženy sobě (2011)
This was not funny...
Šéfové na zabití (2011)
jennifer óóó´jennifer. Nechápem, kto by mal problém, ak by jeho šéfka bola nymfomanka :D
Hrdinové (2006) (seriál)
Ešte v čase keď to bežalo som to v polovici 3.série vzdal. Škoda, po prvej sérii to vyzeralo na seriálový skvost desaťročia...
Super drbna (2007) (seriál)
Za čajky, na ktoré sa dobre pozeralo!
Glee (2009) (seriál)
Prvá séria bola 100% záležitosť, druhá stála za starú bačkoru. Tretia sa snaží vrátiť naspäť, no nevie sa proste vrátiť k tej jednoduchej atmosfére prvej série. Škoda. Z hudby sa stále dá niečo vybrať...
Kravaťáci (2011) (seriál)
Keď vidím 5 hviezdičkový seriál, tak mu tých 5 s radosťou dám.
Ocelová pěst (2011)
Sorry ale Real Steel>Warrior... Film mal presne to, čo chýbalo Warriorovi, jednoduchosť, ktorá možno iným prekážala mne nevadila. Malo to hlášky, super hudbu, kiddo a Jackman boli úžasná dvojka. Paráda!
Kamarád taky rád (2011)
Nasmial som sa dosť. A o tom asi komédie majú byť, nie?