Recenze (185)
Akta X (1993) (seriál)
Najlepsi dokumentarny serial.
Nepřítel (2013)
Este neviem o com ten film bol. Ale bolo to vyborne.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nedychal som. Neviem ci bol iny film az takym zazitkom a to ich bolo mnoho silnych. Faktom tiez je, ze film som videl ako teenager na VHS, mozno ako 16, 17 rocny. Moja oblubena scena: https://www.youtube.com/watch?v=JpG5ILYQnq8
Mrazivá past (2021)
Samozrejme, ze clovek privrie oci, ale pri takejto extremnej debilizacii? Pocitovo mal film do konca tak 10 minut. Pozriem sa a vidim 35 minut?? Nedopozerane.
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Tento pocin ZSSR si mohli odpustit.
Malé ženy (2019)
Este, ze je aj verzia 1994.
Malé ženy (1994)
Pekny film, ktory som videl skor ako verziu z r. 2019. Zrejme aj preto som tu novsiu verziu ledva dopozeral. Vyborni herci - vsetci.
Výplata (2003)
Pre mna najpredcenovanejsi reziser.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Tak toto je najdebilnejsi film, aky som videl, minimalne za poslednu dekadu. Su katastroficke sci fi, ktore sa aspon neberu tak vazne. To by som uvazoval o jednej *.
Žena v okně (2021)
Taka netflixovska kvalita. Vizual, mena a tym to konci. Bol som velmi sklamany.