Poslední recenze (94)
Přání smrti (2018)
Bavil jsem se, to nemohu říct :-). Willisovi se proste nepodarilo ze sebe udelat slusnaka. Hned od prvnich zaberu bylo jasne, ze by radeji bouchacku nez skalpel. Takovy naturálnější akčňák z 80tých let.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Bitevní scény jsou velmi naturalistické - po Gibsonovsku. Jako ukázka válečných hrůz to svůj účel plní. Klidně bych ubral trošku toho patosu okolo Desmonda, ale co by tam potom zbylo? No jen ty bitky...asi to tak opravdu bylo.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Nepochopitelný kočkopes. StarWars bez Jedi a světelných mečů, to je jako...rybařit střízlivej. Do "nové" ságy nelogicky vstupují postavy z původní ságy. Pokud bylo záměrem se oddělit od historie a začít novou epizodu světů v daleké galaxii, tak se to nepovedlo. Pokud bylo záměrem navázat na předchozí příběhy, tak se to také nepovedlo. 2* za efekty a vtipy.