Oblíbení režiséři (10)
Môj NAJOBĽÚBENEJŠÍ REŽISÉR zo všetkých režisérov :)
Momentálne najobľúbenejšie filmy:
Charlie a továreň na čokoládu a Alica v krajine zázrakov
Filmy od Tima, ktoré som zatiaľ videla:
- Vincent (Vincent, 1982)
- Beetlejuice (Beetlejuice, 1988)
- Nožnicovoruký Edward (Edward Scissorhands, 1990)
- Mars útočí! (Mars Attacks, 1996)
- Ospalá diera (Sleepy Hollow, 1999)
- Veľká ryba (Big Fish, 2003)
- Mŕtva nevesta Tima Burtona (Corpse Bride, 2005)
- Charlie a továreň na čokoládu (Charlie and the Chocolate Factory, 2005)
- Sweeney Todd: Diabolský holič z Fleet Street (Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, 2007)
- Alica v krajine zázrakov (Alice in Wonderland, 2010)
- Temné tiene (Dark Shadows, 2012)
- Frankenweenie (Frankenweenie, 2012)
GENIÁLNY REŽISÉR, ktorý vytvára geniálne dobré filmy.
Jeho filmy sú tajomné, plné napätia a naviac vždy zanechajú úžasný dojem.
Vytvoril najlepšiu trilógiu s Batmanom :)
Filmy od Christophera, ktoré som zatiaľ videla:
- Doodlebug (Doodlebug, 1997)
- Batman začína (Batman Begins, 2005)
- Dokonalý trik (The Prestige, 2006)
- Temný rytier (The Dark Knight, 2008)
- Počiatok (Inception, 2010)
- Návrat Temného rytiera (The Dark Knight Rises, 2012)
Momentálne najobľúbenejšie filmy:
Quentin je PÁN REŹISÉR, pretože také filmy, aké vymyslel on, by som ja nikdy nevymyslela :)
Filmy od Quentina, ktoré som zatiaľ videla:
- Gauneri (Reservoir Dogs, 1992)
- Pulp Fiction: Historky z podsvetia (Pulp Fiction, 1994)
- Kriminálka Las Vegas (CSI: Crime Scene Investigation, 2000)
- Kill Bill (Kill Bill: Vol. 1, 2003)
- Kill Bill 2 (Kill Bill: Vol. 2, 2004)
- Divoký Django (Django Unchained, 2012)
- Osem hrozných (The Hateful Eight, 2015)
Momentálne najobľúbenejší film: Pulp Fiction: Historky z podsvetia
Coraline a The Nightmare Before Christmas milujem.