Recenze (1 807)
R.I.P.D. 2: Rise of the Damned (2022)
Stručně řečeno,tohle pokračování už si mohli odpustit.Nic bez ničeho.
Osvobození (2022)
Bez emocí a napětí...zcela bez barev,což vlastně k ničemu nepřispělo a Will si chce asi za každou cenu vybrečet Oskara,vcelku i nudná záležitost.
Nezastavitelný (2010)
Strhující thriller z neokoukaného železničního prostředí, jede,jede mašinka....
Utíkej a střílej (2022)
Další ze zbytečných filmů, bez špetky něčeho, nudná debilita.
Trojúhelník smutku (2022)
Během hodiny už jsem to chtěl vzdát, půlhodinové dohadování kdo zaplatí v restauraci atd. No potom na jachtě při večeři už se to trošku rozjelo, a ukázala se moc peněz,kde drahé hodinky na ruce,za tebe oheň nerozdělají. Taková zfilmovaná divadelní hra mi to připadalo.Charlbi je gut.
Srdce na dlani (2022)
Oddechová,ničím výrazná a hodně naivní komedie. Jako kdyby to bylo podle jedné šablony.
Vražda v Londýně (2022)
Satirická retrokomedie, která někoho osloví a někoho ne, mě teda moc ne.
Moje jméno je Vendetta (2022)
Taková béčková jednohubka, která ničím neoslní.
Burial (2022)
Tak tohle byla ultra debilita, rusové mluví plynule anglicky bez přízvuku, chvílemi člověk nevěděl jestli je to nějaká napodobenina hororu, určitě válečný film to není, příběh o tom,jak to asi mohlo být s Hitlerem, pokud můžete, tak tuhle zbytečnost přeskočte.
Spravedlnost (2017) (seriál)
Dobrý námět, možná nádech severských kriminálek,nelogičnost a rozjeté nějaké děje,které vlastně skončí ...do prázdna... spíš smíšené pocity.