Recenze (1 805)
Smrt ve tmě (2016)
Po dlouhé době konečně něco,na co se dalo koukat i když tady v těch komentářích asi nikdo nikdy spokojenej nebude,ale za mě 5 hvězd.Když od tohoto filmu nebudete nic očekávat,své si tam určitě najdete.........
Decibely lásky (2016)
Ultra odpad,ještě,že se David nedohodl s Pergnerovou a tedy neměl práva na Diskopříběh 3,protože ty dva díly jsou z kultovní zábavy z mé dospělosti a tohle by pohřbilo všechno.Nedal bych za tenhle film ani korunu,ten film nemá hlavu a ani patu,nenašel jsem rozdíl mezi hercema a komparzem,prostě TENTO FILM JE JEN REKLAMA NA MICHALA DAVIDA,prostě je pro mě i ztráta času,tohle to psát..........
Černý Tulipán (1964)
Černý Tulipán, tenhle film má úplně všechno ,co takový film má mít. Pohledného a charistmatického hlavní hrdinu,krásné ženy,akce,romantiku,dobrodužství a jemný humor.Vždy a vždy se na něj rád podívám....:-D
Bod zlomu (2015)
Originál zůstane originálem, modernější podání akčních scén,pěkná příroda,jinak...............
22 minuty (2013)
Na ruský film,řemeslně dobře odvedená práce,oddechovka.....:-D
Poslední přežije (2015)
Mám tenhle typ rádoby špionážních filmů rád,tak u mě docela spokojenost.........
Batalon (2015)
Po dlouhé době ruský válečný film,který se už řemeslně zvednul a má nakročeno Vás prostě nenudit.
Kráčející skála 3: Spravedlnost (2007)
U dvojky jsem vařil a u trojky i upekl,jinak by to byla ztráta času......
Kráčející skála 2: Odplata (2007)
Dobře se u toho vaří.....:-D
Boj (2007)
Hvězdně obsazený průměrný akčňák...........