Poslední recenze (1 798)
Barvy zla: Červená (2024)
No slušná polská krimoška,kde si myslíte,že už máte padoucha v hrsti,ale ono to tak vůbec není.Vcelku spokojenost.
The Collection (2012)
Podobnost v některých maličkostech se SAW,je čistě jenom náhodná.Scéna na diskotéce,jako nápad bravurní.Vcelku,taková brutální oddechovka.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Hodně nápadů v akčním nářezu.