Recenze (546)
To nejlepší z Bennyho Hilla (1974)
Pár vtipných scénok sa tu nájde ale bohužiaľ tých trápnych a nudných je tu dvakrát toľko. 50%.
Živí mrtví - Nenech nás sejít z cesty (2018) (epizoda)
Zaujimave je že ked pohrýzli Carla tak chcipal niekolko dni ale tu sa dokazali premeniť po malom škrabanci za niekolko hodín a tom im ani nič nebolo. Ďalšia pekná stupidita niekoľko ludi spi pokope nazemi s otvorenými dverami :D a hliadky boli kde ?
Živí mrtví - Jak to musí být (2017) (epizoda)
scenáristický a režisérky prúser
À fond (2016)
Okopírovaný dej zo starej časti kobry 11, obohatený o trápne komediálne prvky.
Griffinovi - Griffinovi v běhu času (2018) (epizoda)
Po posledných 4 nudných epizódach som sa konečne zasmial a nie raz.
Griffinovi - Stewieho terapie (2018) (epizoda)
Asi najhoršia epizóda na akú sa pamätám. Totálna nuda.
MacGyver - Přátelé (1987) (epizoda)
Oslava MG narodenín. Viac menej len spomienková časť, kde je zostrih z niekoľkých starších epizód.
Nenápadný půvab buržoazie (1972)
Nenašiel som tu jedinú vec čo by stála za zmienku. Nezáživné a nudné. Celkovo o ničom. Dobré na spanie.
Dokonalá loupež (2018)
Na môj vkus dosť dlhé a to aj vďaka zbytočnému rozoberaniu Butlerovho života ( zbytočná hádka zo ženou a následne riešenie rozvodu úplne odvádza od pointy film a zabíja atmosféru filmu). Aj vďaka tým zbytočným scénam som mal vlastne už od začiatku odpor k tejto postave. Záporáci boli fajn, hlavná dejová linka tiež, trochu divný záver, ktorý popiera niektoré predchádzajúce scény. Akcia celkom slušná. tak na 70% to vidím.
Mise Condor (2016)
Zrejme prvý odpad v tomto roku ale zato poriadny. Takú kravinu som už dávno nevidel. A výnimočne nemôže zato len ten tučko ale aj otrasná akcia, dej, všetci herci, kamera a réžia.