Poslední recenze (8)
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Koukám, že je to tady zase samej expert na RE universum, kterýmu stejně lore litá napříč médii ode zdi ke zdi, takže mě nová seriálová adaptace docela mile překvapila. Černej Wesker, no bože. Kdyby se drželi jeho herní předlohy tak by se na to nedalo koukat vůbec. Líbil se mi koncept, časovej posun o 30 let od herní linie aby mohli bejt o dost flexibilnější nebyl na škodu, vynechali TriCell atd., což ničemu nevadí, dvě časový osy byly super a až do cca 5. dílu se mi zápletka dost zamlouvala, ale dál to bohužel sklouzlo v čistě rodinné drama dvou sester, všechny otázky se vytratili a už to jen člověk ze setrvačnosti dokoukal, jak se holky (ne)domluvěj. Plusový body za herně over the top John Wickovskou přestřelku tlouštíka a pěknou řádku easter eggů pro fanoušky videoherní série.
Small Engine Repair (2021)
Nečekal jsem vůbec nic, protože jsem do toho šel úplně na blind. Neviděl jsem ani spoileroidní trailer a dostalo se mi parádní "rodinné" emocionální horské dráhy a zajímavého rozuzlení. Velmi milé překvapení.
Ledová archa (2013)
Bioshock ve vlaku. 'nuff said