Recenze (197)
Svědek na zabití (1974) (TV film)
Celkem podařenej díl anglický verze bakalářů. Počet mrtvých 4.
Raw (2016)
Že půjde o úchylárnu jsem tušil od začátku, ale nemůžu říct, že by mě některý scény nepobavily. Depilace rozkroku končící ustříhnutým prstem je top. Pozn. Garance Marillier podala přesvědčivý výkon.
Zajatec 2. avenue (1975)
Nemám rád nervózní lidi! Znervózňujou mě! Výborně napsaná a skvěle zahraná konverzačka. Jack Lemmon tenkrát válel.
Pod jedním stromem (2017)
Výborná islandská jednohubka. Když sousedský vztahy vygradujou, teče krev. Jo a vycpanej vlčák taky nebyl špatnej.
To End All War: Oppenheimer & the Atomic Bomb (2023)
Zajímavej dokument. Beru ho jako předkrm k Nolanově opusu.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Akční trochu, komedie ani náhodou. Bojím se, že Guy na svoje nejlepší kriminálky přelomu tisíciletí už nikdy nedosáhne.
American Heist - Americká loupež (2014)
Hodně slaboučký dráma o dvou bratrech a jedný nepovedený loupeži. Pozn. J. Brewster není kočka.
Smrt po telefonu (1988)
Hodně těžký osmdesátky, který jsou pro svoji vážnost spíš úsměvný. Děj se furt motá kolem jedný piškotéky, do který by mě v životě nikdo nedostal. Potěšili sexy policajtka Shawn Weatherly známá z policejní akademie a vraždící úchylák Leif Garrett.
Poslední z nejlepších (1990)
Mocný finále tuhle policejní krimi trochu posouvá výš. Výbuch helikoptéry, svištící kulky, létající sračky. Líbilo. Pozn. Dennehy byl bourák.
Okamžik záblesku (1984)
Koukám, že zdejší hodnocení je dost rozporuplný, ale jsem rád, že jsem se nenechal odradit. Na tenhle film asi člověk musí mít náladu.