Recenze (229)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Nic moc. V té době, kdy se seriál vysílal, byly vtipy možná dobré. Teď už jsou ale na úrovni, kterou by vymyslel každý školák. Přiznávám že se občas na nějaký díl podívám a proto dávám dvě hvězdičky.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Nejlepší ze všech kriminálek... Zajímavé zápletky a pěkně řešené případy.
Black Books (2000) (seriál)
Celkem podobný humor jako IT crowd = super vtipy! Jeden z nejlepších sitkomů a třeba takový Comeback (což je totální nesmysl) by v porovnání úplněš rozdrtil...
Ajťáci (2006) (seriál)
PERFEKTNÍ! Jedny z nejlepších vtipů jsou právě tady... Neomrzitelné vtípky a skvělí herci. Nepřestanu se u toho prostě smát...
Panic je nanic (2006)
Totální propadák a nesmysl. Nemá to děj, není to vtipné, herci jsou příšerní... Film prostě neobsahuje nic zajímavého a já lituju času nad ním stráveným...
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Tento druhý díl se Marii Poledňákové velice povedl. Vtipy jsou ještě lepší než v díle prvním a herec Tomáš Holý je opravdu skvělý.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Klasická česká komedie... Mylý hrdina (Tomáš Holý), který perfektně hraje svou roli vždycky dokáže rozesmát. Škoda že zemřel.
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Skvělý český seriál, který se našim tvůrcum opravdu povedl. Spoustu zápletek, skvělí herci a zábavná podívaná. Víc hodnotit myslím není třeba...
Dívka na koštěti (1971)
Staří dobří známí čeští herci. Skvělá komedie dobře vymyšleného světa. Je to tak trochu jako starý český ženský Harry Potter... Zajímavé zápletky a efekty (na tu dobu). Česká klasika hold neomrzí.