Recenze (372)
Sexify (2021) (seriál)
Dala jsem sanci nekolika dilum, ale bohuzel...totalni nuda, uplne o nicem, herci absolutne nesympaticti
Zásek (2021)
Miminum vtipnych momentu, cekala jsem, ze to bude vylozene legrace z "pandemie". Ale byla to hodne casove prepalena nuda.
Muzzikanti (2017)
Jednu hvezdu za pisnicky a jednu za hezkou prirodu s konikama...ale jinak o nicem a to jak, pulku zpivala a nebo mluvil nekdo jiny, totalne kazilo dojem a pusobilo fakt blbe...vlastne jsem ani moc nesledovala,protoze me to nebavilo a jen jsem poslouchala pisnicky...
Letovisko lásky (2021)
Ale jo, sympaticka oddychovka s krasnymi zabery ostrova.
13 minut (2021) (TV film)
Masakr...probrecela jsem cely dokument...vsichni by to meli videt a zamyslet se...ahlavne byt opatrni
Světlo a stíny (2021) (seriál)
Cetla jsem vsechny knizky, ktere me velice bavily a cetly se samy. Ale serial dokoukavam spis jen ze zvedavosti, nez ze by me silene bavil. Herci a atmosfera jsou super, ale ten dej je nejaky takovy pomaly a nudny.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Opravdu nádherné to bylo. Závidím lidem, co mohli být přímo na natáčení. Bečela jsem celý film. Víc netřeba dodávat.
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Pro me proste dokonaly serial, ktery jsem milovala jako dite a moc rada se na nej kouknu i ted jako dospela. Je oddechovy, jednoduchy, libi se mi chemie mezi herci, kdy mam pocit,ze jsou vazne rodina a sedi mi jejich humor. Jediny, kdo me stve, je Elis :D
Letní kemp (2021)
No docela nuda, ale sem tam pekne pisnicky.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Kdyz pominu to silene multi kulti, ktere netusim, jak moc se mohlo zakladat na pravde, tak je to fajn oddechovka spis pro holky zasazena do krasneho historickeho prostredi. Takova superdrbna v minulosti bez pocitacu. Urco se tesim na dalsi radu.