Poslední recenze (205)
Čmuchalové (2023) (seriál)
Já tomu těch pět dám, i když poslední dvě epizody to kazí a vyvrcholení je v epizodě šesté. Celou dobu pěkně budovaná a drsná gangsterská story a mariňácká bromance, která bohužel trpí aférou kolem Sae-ron Kim (řízení v opilosti), kdy se muselo na měsíc stopnout natáčení a rozhodnout, jestli jí vystříhat a přepsat to celé, nebo předělat 'jen' nedotočené poslední dvě epizody. No, takže se pod tlakem přepsal konec a je to bohužel znát. Výhodu to mělo alespoň v tom, že hlavní duo asi během pauzy nezahálelo a trénovalo. 9/10
Neslýchané: Závod století (2022)
Porazit Američany je vždycky fajn. V čemkoli. Ha ha...
Rytíři spravedlnosti (2020)
Nevím jestli za to mohla i ta dlouhá absence kina, ale tenhle Jensen mi sakra sedl! Parádní kauzální žánrový mix v čele s Jensenovým typickým černým humorem a občas až mrazivým Mikkelsenem. Ke svému jubilejnímu 5k hodnocení jsem si nemohl vybrat líp.
Poslední deníček (3)
Feel-good, coming-of-age, indie, pro vlastní přehled
Králové léta / The Kings of Summer (2013)
The King of Staten Island (2020)
Nezapomenutelné prázdniny / The Way Way Back (2013)
Bláznovství / The Wackness (2008)
Já, Earl a holka na umření / Me & Earl & the Dying Girl (2015)
Má mě rád, nemá mě rád / Flipped (2010)
Devadesátky / Mid90s (2018)
V rytmu srdce / CODA (2021)
Big Time Adolescence (2019)