Recenze (234)
Touha (2007)
Moc teplý a ještě víc o ničem!
Faunovo velmi pozdní odpoledne (1983)
Moc velká teatrální umělotina, ostatně jako celá Chytilová!
Děvčátko, neříkej ne! (1932)
Úžasná blbost!!!
Osada mladých snů (1931)
Tohle je opravdu těžká alternativa!
Mama (2013)
A to jsem se na tenhle film opravdu upřímně těšil!
Válka světů (2005)
Už jsem viděl spoustu filmových sraček, ale tahle hrozná sračka od hrozného sráče a s ještě zhoznějším sráčem v hlavní roli tomu opravdu vévodí!!! To jako Shitberg myslev vážně?! To mi logika nebere!
Čtvrtá válka (1990)
Kdyby to ti američtí idioti aspoň nebrali tak vážně!!! Takováhle sračkoidní slátanina a ještě s morálním kontextem, to prostě nemůže fungovat! Kupříkladu u takových Lampasů je jasně vidět, že se celý příběh nese s jasnou nadsázkou a chvílemi je to až parodie.
Nezvěstní v boji (1984)
Tak toto je velmi exkluzivní americká propagandistická sračka, která si zaslouží pouze hodnocení sračky! Avšak Chucku Norrisovi za jeho "excelentní" výkon uděluji imaginárních pět hvězdiček, chcete-li tři zlaté bludišťáky.
Reigo - Monstrum z hlubin (2008)
Dost podařený úlet! Škoda, že toho tento japonský Ed Wood Jr. nenatočil více:-P.
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Kvalita tohoto velmi "sofistikovaného" snímku by se dala popsat asi takhle: Jako by se dvě hovna posrala, ty vysraná hovna těch hoven by spolu souložila a narodilo by se jim to úplně nejnechutnější hovno a tím je tenhle film!