Recenze (64)
50x a stále poprvé (2004)
Jde aspoň vidět, že i srdcovka si zaslouží hvězdičky. Krásnej film.
SAS: Máte na to? (2002) (seriál)
Super seriál, ve kterém jsem našel hodně užitečných rad. Snad se nikdy nebudou hodit :D Palec nahoru
Babovřesky (2013)
Podle toho co se povídalo, to měla být pecka jako Iron man 3 :D po shlédnutí filmu musím říct, že po kameňáku je tohle další z nepovedených filmů. Upřímě ani nevím proč bych se na to měl koukat znova. Jedinou pochvalu bych dal Lukáši Langmajerovi, který tomu filmu dodal něco. Bez něj by se to nedalo ani hodnotit.
Sudá a lichá (1978)
Jelikož mám tuhle dvojci rád a toto je jeden z jejich podle mě nejlepších filmů musím hodnotit takto. Jejich mě vždy položí. Nereálné bitky různých kombinací trvající i 10 minut jsou okouzlující :D Nedávno jsem se koukal na jejich životopisy a Terrence hill se narodil naprosto stejně jako já, akorád o nějaký ten rok dřív. Palec nahoru
Rychle a zběsile 6 (2013)
Trochu mě to zklamalo. Na to jaký byl trailer... Řekl bych, že to byl jeden z nejhorších dílů rychle a zběsile. I tak ale musím ocenit kvality. Trochu jsem už ale váhal jestli nedat přece jen 3...
Americký ninja (1985)
Totální propadák. Jedno plusko za výkon Michaela Dudikoffa...
Rambo III (1988)
John Rambo (Sylvester Stallone) je jako vždy nepřekonatelný. Všechny díly ramba žeru. Člověk to vidí po 50té a může se na to dívat znovu a znovu.
Velký útěk (1963)
Nečekal jsem, že by mě tak starý film mohl tak bavit. Opravdová pecka.
Frajer Luke (1967)
Na to, jak je to starý film, tak je peckovní. Paul Newman v hlavní roli. Nevzdává se až do konce, maže dozorcům med kolem huby... V drsných podmíkách věznice dokáže přežít, až na ten konec. Palec nahoru
Dokonalý trik (2006)
Mám rád filmy, které člověku zamotají hlavu! :)