Recenze (25)
Donnie Darko (2001)
U tohoto fimu nechápete co se tam děje ale jste uplně unešeni a paralyzováni.Odpornost toho králíka je nadevše.Opravdu zážitek!
Tři mušketýři (2011)
Kašlu na klasiku , mě se to líbilo!!!
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Řekla bych toho o tom filmu tolik ,ale nemám slov .Vlastně jedno jo - WoW!
Znovu 17 (2009)
Film mě sám o sobě překvapil.Čekala sem nějakou trapnou komedii ale tohle byl jeden z tech filmu co si pustíte kdyz si chcete odpocinout .Herci mi perfektně seděli a zapojení pána prstenů bylo úsměvné.Prostě film na pohodu od kterého bych to nečekala.
Zemřít vedle tebe (2011)
Hrozně mě zaujala ta animace těch plstěnejch figurek.Děj byl zajímaví a kostík pobavil :D
How They Get There (1997)
Pobavilo na zahnání malého filmového hladu to stačí ;)
2012 (2009)
Já prostě tydle katastrofický blbůstky žeru.Má to nějaký mouchy ale mě se to líbilo.Amanda Peet, mi tam nevim proč neseděla ://
LOL (2012)
Škoda že po 10 minutách mi bylo jasný jak se bude příběh vyvíjet dál ale šlo to.
Probudím se včera (2012)
Sláva! po shlednutí tohoto filmu u mě zasvitlo malé světýlko naděje pro nové české komedie.Mádl úžasnej,facebook na nástěnce neskutečnej a celej film zábavnej.Snad se dočkáme i stejně dobrých českých komedií.
Méďa (2012)
Takhle sem se u filmu už dlouho nezasmála.Když se skloubí nevinnost médovo vzhledu s jeho povahou tak to prostě jednoduše musí bejt vtipný.Byl to film který nebalancoval na hraně vtipnosti a trapnosti.Parodování tam naprosto sedlo. Prostě srandy kopec.