Poslední recenze (787)
Hrozba smrti (2024)
Ne tohle vážně do kina nemuselo. Tím chci začít. Ale jedním dechem dodávám, že se můžete dobře bavit. Musíte hrát hru s jasnými pravidly. Moderní doba, 80 kový příběh, 80 kové postavy a Conor McGregor. Pak to začne vše dávat smysl. Dobře smysl ne, ale přestane to být divný. Já se na to vše naladil a když k tomu po ohlasech přidám menší očekávání... prásk! Jsem vlastně nadšený. Kladný neohrožený hrdina jde zachránit bar a celé město před těmi zlými. A to já rád. Jake vypadá neskutečně, Conor je hovado a řeže se to. Jsou večery, kdy přesně tohle potřebuji. Nic víc, nic míň. 90procent.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Velmi příjemné překvapení. Občas je fajn, když ti hodní jsou prostě hodní, ti zlí jsou zlí, a ti největší hajizlové dostanou strašnej trest. Není nad to, když odpornej parchant, umře nechutnou smrtí. Ale takovou tou, kdy dvě tři minuty máte úsměv od ucha k uchu a užíváte si pomstu. Když ti zlí, umírají a vy víte, že je to pro ty hodné. A ti hodní? Asi jich tolik na jednom místě nikde není. Ale jestli ano, doufám, že mají svého Roberta McCalla. 78 procent.
65 (2023)
Hrozně moc jsem si přál, aby mě film chytil. Adam se snaží co mu jeho omezené síly stačí. Jenže já mám vždy problém s tím, když se hlavní hrdina musí starat o prcka. Tedy ne konkrétně s tím, ale vadí mi to ve chvíli, kdy se do toho začne tahat osudovost. SPOILER!!! Ve chvíli, kdy se dozvíte, že dcera je mrtvá film nabere sílu, jenže tím, jak na to má být navázaný vztah s holčinou se to začne bortit. KONEC SP!!! Další věc je, že mi občas přišlo, že na sebe scény prakticky nenavazují. Ale to hlavní. Ty vole já se nudil. Ale strašně. Na telefonu jsem odehrál několik kol hry a stopnul film asi 4x. A že film měl jen 90 minut? Nevěřím dodneška. No 49 procent a propadák.
Poslední deníček (6)
Cestu znám a neměním směr....
Tak jo. Jdu na to...
Rozhodl jsem se a konečně se i rozhoupal. Rozhodl jsem se prověřit pro mě časem zapomenutý snímky. Vydám se na pouť z minulosti až sem do současnosti. Začínám rokem 1995 a vybírám snímky s nadprůměrným hodnocením, kde by měl být alespoň náznak akce a jsou k sehnání.
1995
Nelítostný souboj 89 procent
Rychlejší než Smrt 70 procent
1996
Operace zlomený šíp - 60
Dračí srdce - 69
Od soumraku do úsvitu - 80
Skála - 88
1997
Tady jsem nějak nenarazil na větší mezeru
1998
Ronin - 73
Tenká červená línie - 69
Vyjednavač - 80
Nepřítel státu - 90
1999
Válka gangů - 65
Tři králové - 85
Ghost Dog - Cesta samuraje - 68
2000
Romeo musí zemřit - 69
Patriot - 75
60 sekund - 69
Tygr a drak - 80
2001
Psanci Ameriky - 75
Polibek Draka -75
2002
Kód Navajo - 80
Hrdina - 70
Agent bez minulosti -¨77
2003
Krajina střelců 90
Samuraj - 72
2004
Muž v ohni -90
Bournův mýtus - 80
2005
Ong-Bak 2 - 65
Kiss Kiss Bang Bang -75
V jako Vendeta 85
2006
Miami Vice -69
Déjà Vu - 69
2007
Až do smrti - 70
Next 80
3:10 Vlak do Yumy 92
Elitni jednotka 65
2008
Odpor 70
Labyrint lží 80
Ong bak 2: Pomsta 55
Zakázané království 90
2009
Město zločinu 80
Cela 211 - Vězeňské peklo
Proroctví 78
2010
Neřízená střela 60
13 samurajů 90
Centurion 60
2011
Mezi vlky 70
Nikdy to nevzdávej 2