Oblíbení herci (10)
To nejlepší Rambo - první krev, Rocky IV, Kriminál, Postradatelní 2, Nájemní Vrazi, Cliffhanger,
Nemuselo být: Soudce Dredd, Sejměte Cartera, Do ˇutoku
Průsery: Stůj, nebo maminka vystřelí!, Formule, Spy Kids 3-D: Game Over
To nejlepší: Smrtonosná Past 1, Polední Skaut, Pulp Fiction: Historky z podsvětí, Pátý element, Šestý smysl,
Nemuselo být: Hudson Hawk, Můj soused zabiják 2,
Průser: Smrtonosná past: Opět v akci, Náhradníci,
To nejlepší: Kurýr, Zastav a nepřežiješ, Boj, Postradatelní1,2
Nemsuelo být: Parker
Průser: Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí, Růžový panter,
To Nejlepší: Mission: Impossible, Poslední samuraj, Válka světů, Jack Reacher: Poslední výstřel
Mám kliku, že vyloženě slabý film jsem s Tomem neviděl.
To nejlepší: Barbar Conan, Terminátor 1,2 , Predátor, Total Recall
Nemuselo být: Rolničky, kam se podíváš, Junior,
Průser: Batman a Robin
To nejlepsí: Desperado, Nájemní vrazi, Vikingové, Ex3
Nemuselo být: Tenkrát v Mexiku, Legenda o Zorrovi,
Průsery: Všechny posraný Spy Kids
To nejlepší: Série Iron Manů a Sherlocků,Avengers
Náš vztah se teprve rozvíjí.....
To nejlepší: Světová válka Z, Hanebný pancharti, Troja, Sedm
Má on něco špatnýho?
Mark Wahlberg
Nejlepší filmy:
Skrytá identita (2006)
Hříšné noci (1997)
Rváčův deník (1995)
To nejlepší: 96 hodin, A-Team, Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba,
Nemuselo být: Souboj Titánů, Hněv Titánů
Průser: 96 hodin 2