Oblíbené seriály (10)
Californication (2007)
Ironie, černý humor a David Duchovny ve světě plného pokušení...
Dr. House (2004)
M*A*S*H (1972)
Gilmorova děvčata (2000)
Newsroom (2012)
Tenhle seriál mi elegantně vplul mezi mé nejoblibenější hned po prvních dílech. Skvělá parta osobitých charakterů a zajímavé epizody vytváří úžasnou atmosféru čerstvého vánku mezi seriály. Týmu pochopitelně vládne charisma Jeffa Danielse, který v sobě dokonale skloubil Housovského despotu a sarkasmus Jaromíra Bosáka (pokud máme zůstat v té televizní branži :o) Výborná chemie, která je mezi ním a jeho ex Emily Mortimer dodává seriálu vynikající jiskru. Samozřejmě nelze přehlédnout ani krásu Olivie Munn...a takhle bych mohl pokračovat i o vtipně "přísném" šéfovi Sama Waterstona, který pevnou rukou vládne hlavně lahvi Jacka Danielse...a o každé další postavě.. Tenhle seriál mě prostě chytnul a já se moc těším na příjemnou plavbu třetí serií..
Chirurgové (2005)
Přátelé (1994)
Spousta seriálů se je snažila napodobit, ale žádnému se to nepovedlo. Přátelé stále zůstávají nejlepším sitcomem..