Recenze (10)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Ty vole, jmenuje se to Kovbojové a Vetřelci!! Wake up a trochu míň přemýšlení nad nelogičností filmu! Top!)))
Sucker Punch (2011)
Neuvěřitelnej film. Bavilo mě to od začátku až do úplnýho konce (kterej mě hodně překvapil). Nevím na co si tady všichni stěžujou, ten film splňuje přesně to co má. Vynikající nápad podmázlej vynikajícím soundtrackem. Absolutní šílenost plná krásnejch holek, střílení, sekání, úchylností, nadsázky, etc.. Recenze pod 3 hvězdičky byly nejspíše hodnotitelům přikázány nespokojenými partnerkami:)
Poslední zůstává (1996)
Nechápu, jak se ke mně tenhle film mohl dostat a teď. Naprosto vynikající gangsterka!
Slunce, seno, erotika (1991)
Evidentně nemáte všech 5 pohromady. Zlatá Česká klasika!!! A tohle mimochodem nejlepší díl. Cheers)))
Let číslo 93 (2006)
Posledních 20 minut vám nedovolí dýchat!!!
Dokažte mi vinu (2006)
Vin Diesel zahrál výborně, celý film jsem se bavil jeho výroky u soudu, vynikající!!
Flákači (2001)
Docela slušná průměrná gangsterka, laťku drží hlavně Malkovich a Diesel
S nasazením života (1993)
Dokonalá kombinace, Eastwood/Malkovich!!!
Titanic II (2010)
Jěště, že tu člověk nemůže být sprostý! Tohle je snad jeden z nejhorších filmů, co jsem kdy viděl. Naprosto ametérské trikové scény, absurdní příběh...Hrůza!!!
Krvavý diamant (2006)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Jsem velice rád, že se někdo rozhodl věnovat pozornost této problematice, která tehdy Země 3. světa přepadla. Naprosto dokanalé znázornění tehdejší doby, černého trhu se zbraněmi, násilí na místních obyvatelích, to vše pro lesklé kameny. Vše podtrženo naprosto vynikajícím hereckým výkonem Leonarda DiCapria a silným příběhem otce, který hodlá pro syna udělat vše. 5 hvězdiček je uplně jasných:)