Poslední recenze (74)
Válka Bohů (2011)
Doslova grécka tragédia. Tie 2* sú za vizuálnu stránku filmu a bojové scény. Inak slabota.
Green Lantern (2011)
Aj keď základná myšlienka filmu, bola už omielaná nespočetne veľa krát, Green Latern radím k tomu vydarenejšiemu druhu komixoviek. Na silmovanie komixu som sa tešil od vtedy ako Sheldon Cooper z Big Bang Theory odriekal prísahu. A nesklamal ma. Myslím, že k vizuálnej stránke ani nemá zmysel sa vyjadriť, bola zvládnutá na výbornú. Film som si náramne vychutnal, srší vtipom, hláškami,akčnosťou, nezakopáva a môžeme vidieť ako hlavný hrdina vyhráva boj nielen s protivníkmi, ale aj so samým sebou. 4*
The Amputee (1974)
Jednoduché, ba priam primitívne, ale zanechávajúce tak desivý pocit, že vami prenikne až do kosti a ešte hodnú chvíľu bude mútiť vaše myšlienky.