Poslední recenze (85)
Krvavě rudé nebe (2021)
Asi by se nic nestalo, kdyby to bylo o půl hodiny kratší. Ne úplně záživné, spíš takové laciné béčko
Godzilla (2014)
15 minut mě to bavilo, pak jsem půl hodiny na něco čekal a pak jsem až si konce trpěl a sledoval, jak se mydlí ještěrka s komárem. Ani jsem nic moc dopředu nečekal, spíš jsem doufal, že to trošku nakopne Elizabeth s Aaronem. Nestalo se. Hodně jsem se přemáhal, abych se dodíval do konce.
Halloween II (2009)
Za mě nejslabší ze všech dílů. Chvilkama jsem měl pocit, že se spíš dívám na Noční můru v Elm Street. Až jsem nevěděl jestli se to hlavní hrdince zdá nebo ne. Žádné napětí a celkem suchařina. Jedna hvězda za nostalgii