Poslední recenze (617)
Postupné propadávání rozkoši (1973)
Tohle je přesně ten film u kterého po jeho zhlédnutí proklínám svůj seznam chci vidět. Nepamatuju si kdy a proč jsem tam tenhle snímek přidal, ale jeho sledování mě opravdu nebavilo. Možná, že prostě jen nedokážu docenit kvality filmu, ale pro mě to byla nezajímavá nuda které dám jen 1 hvězdu a i tu dávám jen proto že se mi nechce dát odpad. 2/10 IMDb
Demon Sealer Bureau (2022)
Už dlouho mi takhle moc nevadilo CGI jako v tomhle filmu a hlavně kvůli němu se mi na film nekoukalo příjemně. Přiznám se, že jsem se docela i ztratil v příběhu a vzhled dřevěných monster je z velké části důvod proč nakonec dám alespoň tu 1 hvězdu. 2/10 IMDb
King of Snipers (2023)
Tohle mě až nečekaně moc bavilo akce, humor a krásná Xing Yang. Jednoduchá kombinace která mi zařídila přesně takovou zábavu jakou jsem čekal a, které bez problému hodím 4 hvězdy.