Poslední recenze (18)
Báječný svět shopaholiků (2009)
Já se bavila hodně, některé scény byly vyloženě vtipné a smála jsem se u toho nahlas. Souhlasím s vyslovenou domněnkou, že to má hodnocení takové, jaké má spíše kvůli užovatelům, kteří si na takových filmech nechtějí zahodit svou "reputaci" a že měli celkem jasno předem, kolik hvězdiček dají, ale whatever :) já ty 4* dám, film mi udělal hezký večer. A Isla Fisher je skvělá.
Vyměřený čas (2011)
Námět bezesporu zajímavý, provedení ale značně pokulhává, což je škoda, protože by se z toho podle mě dalo vytřískat rozhodně víc. Celkem mi tam i vadil Justin, kterej není žádnej drsňák a v těch drsňáckých scénách je spíš legrační. Pro mě celkem zklamání.
Horton (2008)
tohle se bohužel moc nepovedlo... těšila jsem se na slona, ale bylo to spíš zklamání a na závěr mě zděsil ten zpěv :D