Pořady (4)
Nutné k přežití (2006)
Bear Grylls je magor od ktorého by som chcel kuchársku knihu. Dokedy som nevidel toto, netušil som čo všetko dokáže človek stráviť. Je mi jedno do akej miery sú jednotlivé diely zinscenované dopredu, šplhanie na skalu, ručne vyrobený klystír či spacák z vykuchanej kravy sú veci ktoré robil naostro.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001)
Keď sa povie reality show, vybavia sa mi iba dve ktoré za to stoja. Tou druhou je Survivor. Jazda naprieč všetkými kontinentami je dostatočne strhujúca a nepostráda prekvapivé momenty. A keď si nájdete obľúbený tím, stáva sa z toho miestami infarktovo napínavá záležitosť. Jednoducho 5*.
Kdo přežije (2000)
Reality show ktorá je ostatným sračkám s týmto titulom vzdialená o pekných pár svetelných rokov. Najväčší rozdiel asi je, že tu nie je zavretá banda debilov v nejakom luxusnom baráku, kde sa dá akurat sledovať tá ich debilita.
Jimmy Kimmel Live! (2003)
Talkshow neholdujem. A ani u Kimmela som nevidel veľa častí. Ale vždycky keď niečo od neho vidím, tak sa nájde nejaká parádna scénka alebo nápad. Tak si to zoberme - Harrison Ford v kostýme hot-dogu?, Celá séria Mean Tweets?, Alebo Eminem? ... a na Matta Damona už mi nevyšiel čas ;-).