Recenze (932)
Metaloví lordi (2022)
Paradni odpocinkovy snímek, jen neustale cekate s jakou silenosti Hunter prijde
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Do tý doby než se jeden z nich zabije je to fajn česká komedie, pak se to utopí v patosu a scénárista asi prošel lobotomií
Zpívej 2 (2021)
Necekal jsem, ze se podari prekonat prvni dil, ale jo. Jedine bych rekl, ze v prvnim dile se podarilo lepe vybrat hlavni songy
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Pěkný a podařený, nicméně je to natahovaný až hanba a geniální profesor myslí na všechno až na labilnost svých svěřenců... Kdyby si nabral nějaké legionáře, tak by vše bylo bez problémů, ale on nabere partu labilních podivínů, kteří mu kazí na co sáhnou. Nicméně, je fajn se na to koukat S1 a S2. S3,4 - viděno jen pár dílů, dle mého názoru nemá smysl to sledovat a kazit si zážitek původního seriálu.
Armáda mrtvých (2021)
Dokoukal jsem to, ale...
Jako v bavlnce (2020)
Ale no tak, pekne promysleny to jo, ale ukazte mi mafiana co si necha srat na hlavu. Ten typek by ji polil benzinem a zapalil, ne z ni udelal partnera, tohle je naprosto kravina. Prvni cast byla slusna, pak to vystřídala neschopnost mafie a následně se z dvou holek co obiraj duchodce stanou valecnice.... Ale to fakt ne 8(
Rose Island (2020)
Nejlepší na tom snímku je, že je to reálný příběh a skutečné záběry na konci filmu to jen podtrhli.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Konec me trochu zklamal, ale nutno uznat, ze jsem mel potrebu koukat an jeden dil za druhym. Tezko tedy dat nizke hodnoceni
Jsem božská (2018)
Skvela komedie, hodnoceni stada neres a koukni na to
Tenet (2020)
Tak na tohle jsem asi moc blbej 8( dobrá akce, ale celý je to přitažený za vlasy až to bolí. proč obchodník se zbraněma zhebne na lodi, ale pak dál v čase zase je? nechápu